Stronger Than Time


מרצדס הציגה בתערוכת דטרויט שנערכה באמצע חודש ינואר את ה-G-Class החדש.
רכב השטח האייקוני של מרצדס שהושק במקור בשנת 1979 משמר גם בדור הנוכחי את אותו DNA שאפיין אותו בעשרות השנים שחלפו מאז השקתו: קשיחות ועבירות חסרת תחרות בכל תנאי שטח לצד יוקרה, נוחות, פאר וטכנולוגיה מתקדמת. המוטו של קמפיין ההשקה ל-G-Class החדש הוא "Stronger than time" ועל מנת להמחיש אותו, שימרו אנשי מרצדס G-Class מקורי בתוך קוביה ענקית של שרף סינטטי. הקוביה, בצבע ענבר, שוקלת 44.4 טונות ומבטיחה שה-G-Class אכן ישתמר לשנים רבות כמו חרקים שנלכדו בתוך טיפות שרף לפני מיליוני שנים. Copyright Daimler) AG, photo by: Hans Starck).

כתבות נוספות

מכונת נהיגה
כתב: חנן גולןתצלומים: מרצדס
חבר מביא חבר
כתב: ד"ר חנן גולן תצלומים: גלעד ארצי
שבוע האופנה בניו יורק
כתבה: טליה לוין תצלומים: mbfashionweek
נסעתי, הזעתי, נהנתי
כתבה: יוליה פריליק-ניבתצלומים: flickr – Chris Ford CC BY-NC-ND 2.0(אספן-קולוראדו). Dr. Blofeld-commonswiki CC-BY-2.0 (מאווי). SLEEK Jamaica (ג'מייקה). Mukul Beach Golf Spa (ניקרגואה)