Stronger Than Time


מרצדס הציגה בתערוכת דטרויט שנערכה באמצע חודש ינואר את ה-G-Class החדש.
רכב השטח האייקוני של מרצדס שהושק במקור בשנת 1979 משמר גם בדור הנוכחי את אותו DNA שאפיין אותו בעשרות השנים שחלפו מאז השקתו: קשיחות ועבירות חסרת תחרות בכל תנאי שטח לצד יוקרה, נוחות, פאר וטכנולוגיה מתקדמת. המוטו של קמפיין ההשקה ל-G-Class החדש הוא "Stronger than time" ועל מנת להמחיש אותו, שימרו אנשי מרצדס G-Class מקורי בתוך קוביה ענקית של שרף סינטטי. הקוביה, בצבע ענבר, שוקלת 44.4 טונות ומבטיחה שה-G-Class אכן ישתמר לשנים רבות כמו חרקים שנלכדו בתוך טיפות שרף לפני מיליוני שנים. Copyright Daimler) AG, photo by: Hans Starck).

כתבות נוספות

שבוע האופנה בברלין
שבוע האופנה בברלין
מאת: סיון פניני | תצלומים: Mercedes-Benz Fashion Week Berlin
דרך השטח
כתב: חנן גולןתצלומים: גלעד ארצי תצלום קימל בגלבוע דרור כץ
אחד על אחד – עומרי כספי
כתב: חנן גולןצילם: גלעד ארצי
המרדף אחרי החד-קרן
כתב: ד"ר חנן גולןתצלומים: CCA 4.0 Welcome Images. WeWork. Outbrain. Fiverr. Taboola