Total Design – הכי טוב בעיצוב הבית


מאת: רווית הררי תצלומים: יח"צ, איתי ציקולסקי

מחפשים את "הכי טוב שיש" בתחום הריהוט והעיצוב? הגעתם למקום הנכון. רווית הררי עושה סדר בשוק רהיטי היוקרה בארץ, ממפה את המגמות העכשוויות, מפנה אתכם למקומות הטובים ביותר בישראל לעיצוב ולריהוט הבית ומציגה בפניכם את הבחירות של בעלי ומנהלי החברות המובילות בתחום.

 

במפתיע – או שלא – שוק רהיטי היוקרה בארץ צומח בשנים האחרונות. חברות ותיקות משיקות אולמות תצוגה חדשים, מייבאות עוד ועוד מותגי יוקרה בין-לאומיים ונראה כי ישראל כבשה לעצמה מקום במפת העיצוב העולמית. חמש חברות ישראליות חולשות על שוק רהיטי היוקרה בארץ: ארבע מהן – טולמנ'ס, הביטאט, פיטרו הכט ודה בוקס – מייבאות ארצה מותגי יוקרה מערי העיצוב המובילות בעולם; וחברת רהיטי קסטיאל מעצבת ומייצרת את רהיטי החברה בארץ. כל חמש החברות מציעות חוויית עיצוב כוללת, כך הן מגדירות אותה, ומציגות בחללי התצוגה הגדולים שלהן רהיטים ואקססוריז לכל פינה בבית, החל במערכות ישיבה לסלון, דרך ריהוט לחדר השינה וכלה בריהוט גן ובפריטי עיצוב משלימים. מותגים איטלקיים הם ללא ספק השחקן הראשי בתחום עיצוב רהיטי היוקרה בעולם וגם בארץ, ואליהם מצטרפים מותגים מובילים מצרפת, מספרד וגם מעט מארצות סקנדינביה.

אחד הטרנדים הבולטים כיום בעולם עיצוב רהיטי היוקרה הוא מעבר של חברות עיצוב ותיקות, כאלה שבעבר עבדו במשך עשרות שנים עם מעצבי הבית שלהן, לשיתוף פעולה עם מעצבי-על מתחומים שונים. "העולם עבר להיות מובל על ידי מעצבי-על ולא על ידי חברות גדולות" מאשרת נגה פרידלנדר, מנהלת השיווק של טולמנ'ס. "מעצבי-על בין-לאומיים ומולטי-דיסציפלינריים כמו רון ארד הישראלי, פטרישיה אורקיולה הספרדייה, פאולה נבון האיטלקייה, פיליפ סטארק הצרפתי והאחים קמפנה הברזילאים עברו לעבוד עם חברות ותיקות שצברו ידע של עשרות שנים וטכנולוגיות ייצור מתקדמות – רובן חברות משפחתיות מאיטליה".

טרנד בולט נוסף היום בתחום עיצוב רהיטי היוקרה הוא שימוש חוזר באיקונים היסטוריים מעוצבים. פריטים של מעצבים מן העבר מעוצבים מחדש, וגם בעיצוב פריטים חדשים יש התכתבות מחודשת עם איקונים היסטוריים. "זה נכנס לקודים התרבותיים שלנו", מאשרת פרידלנדר. "אולי זו תופעה של חברת השפע, חברה שיש לה זמן פנוי והכנסה פנויה ומחפשת ייחוד ואמירה ספציפית ולכן שמנסה לחזור לערכים של אמנות ושל עיצוב".

מלבד זה, הטרנדים החדשים כוללים הרבה צבע. "הרהיטים הפסיקו להיות אפורים וחומים כהים" אומרת מירי פרסברג, מבעלי דה בוקס. "היום הצבעוניות היא מאוד סוערת, וכוללת הרבה כחולים, ירוקים וצהובים, צבעוניות שמחה המכניסה הרבה חיים לחלל". "גם הצבעים המטליים החמים היו מאוד בולטים השנה: ברונזה, זהב, כסף" אומרת פרידלנדר, "לצד צבעי גלידה חזקים וססגוניים כמו הרבה צהוב לימון, וגם צבעי כחול מנטה וירוק פיסטוק".

העיצוב עכשווי, מנסה לצאת מהקווים ולשבור מוסכמות, ובעיקר ורסטילי ומודולרי – מערכות שמתפרקות לחלקים ואפשר לרכוש כיחידות בודדות ולהרכיבן בהתאם לתנאי החלל ולדרישות הלקוח. "היום אף אחד לא בוחר סטים שלמים שבהם הספה מתאימה לכורסאות, או מקפיד ששולחן הסלון יהיה מיוצר מאותו עץ של שולחן האוכל" אומר יהושע קסטיאל, מבעלי רהיטי קסטיאל. "מה שמאפיין את עיצוב רהיטי היוקרה בעולם הוא אקלקטיות. קולאז' של פריטים, התאם וערבב, שמאפשר יותר הבעה אישית וביטוי אישי של הלקוח".

קהל הלקוחות, מסכימים נציגי כל חמש החברות, הוא קהל מעודכן ובעל טעם משובח. "ברור שזה קהל שיכול להרשות לעצמו, אבל זה לא מספיק", אומרת פרידלנדר. "מדובר באנשים שחיים את תרבות העיצוב והאמנות בעולם ומבינים מה הם מחפשים, שמוכנים להשקיע בשביל הערך המוסף של עיצוב ואיכות". "המאפיין הבולט של הלקוחות הוא ההבנה וההיכרות שלהם עם המותגים הבין-לאומיים וחיפוש אחר סטנדרטיים מוקפדים" מסכימה דלית שורצברט, מבעלי פיטרו הכט. "לאנשים חשוב מאיזה בית הרהיט הגיע, והם מתייחסים לריהוט לעתים קרובות כאל סמל סטטוס. חלק מהרהיטים מגיעים חתומים ובמהדורה מוגבלת וזה משהו שחשוב להם". "חלק גדול מהמכירות מתבצע דרך אדריכלים ומעצבי פנים המלווים את הלקוחות" מוסיפה פרסברג, "ואם צריך, הם נוסעים עם הלקוחות לאיטליה ומרהטים את כל הבית. זה קהל שמרבה לנסוע בעולם ולכן מאוד נאור, פתוח, מיודע ובעל טעם אינטליגנטי ".

פיטרו הכט

את חברת פיטרו הכט הקימה בשנת 1962 משפחת שורצברט, והיא מייבאת ארצה ביבוא בלעדי כשלושים מותגי עיצוב בין-לאומיים מהמובילים בעולם, ובהם מותגי הדגל של החברה ROCHE BOBOIS PARIS, FENDI casa, RALPH LAUREN HOME. כצפוי, חלק רבים מלקוחות החברה מתגוררים באזורים היוקרתיים של ישראל (הרצלייה פיתוח, כפר שמריהו, סביון וצפון תל אביב) ולכן החברה מחזיקה אולם תצוגה מפואר בלב הרצלייה פיתוח המתפרס על פני שתי קומות וכ-2,600 מ"ר. קולקציות הרהיטים בתצוגה מתחלפות מדי כמה חודשים, והאולם מעוצב בגישת ה-Total Look, כלומר עיצוב חדרים מושלמים שמאפשרים להתרשם ממראה הרהיטים בסביבה ביתית אמיתית. מאחר שהחברה מייצגת כשלושים מותגי עיצוב, היא מציעה מגוון רחב של סגנונות עיצוב שמתאימים להלבשת אזורי הבית השונים. עם זאת, להבדיל מהעיצוב המינימליסטי שאפשר למצוא בקרב כמה מן היבואנים, החברה מתייחדת בגישה קלאסית ובעיצוב עשיר ואלגנטי שבולט בנוף הישראלי. "בחרנו לייצג מותגים בין-לאומיים מובילים שמאמינים בגישה זו של קלאסיקה מעודכנת" מסבירה דלית שורצברט, מבעלי החברה. "אלה מייצרים פריטים בהשראה קלאסית, שמשתלבים עם רהיטים עכשוויים" היא אומרת, "הקולקציה של ראלף לורן עוצבה בהשראת תקופות שונות בתרבות הריהוט האמריקנית; Roche Bobois יוצר חיבורים הרמוניים ומרגשים בין מסורתי למודרני, ו-Fendi casa יצר קולקציה אלגנטית ומוקפדת שמלבישה את רהיטי הבית בבדים יוקרתיים מעולם עיצוב האפנה".

לצד רהיטים לחללי הבית השונים אפשר למצוא באולם התצוגה שטיחים, מראות, גופי תאורה ופריטי טקסטיל. לדברי שורצברט, בשנה האחרונה התרחבה החברה במיוחד בשוק השטיחים, והיא החלה לייבא שטיחי וינטג' מקוריים ושטיחים שמיוצרים בעבודת יד. טווח המחירים רחב כמו העושר הסגנוני. מחירו של פריט ריהוט יכול לנוע מ-5,000 שקלים ועד למאה אלף שקלים עבור מוצר ייחודי מבית Fendi, כמו שולחן מעץ אבוני בציפוי לכה משובחת, רהיטי ניקל או כרום שמיוצרים בטכנולוגיה מתקדמת או מערכת מחומרים יקרים כמו עורות נדירים ובדי קטיפה וג'קארד. "יש פריטים שאנו מתייחסים אליהם כאל הוט קוטור – פריטי אופנה עלית" מסבירה שורצברט, "אבל כשמונים אחוזים מהרהיטים בחלל התצוגה שלנו פונים לפלח שוק רחב יותר, ובכלל זה ספות שטווח מחיריהו עשרים עד שלושים אלף שקלים או שולחנות אוכל בעשרים אלף שקלים".

בחירתה של דלית שורצברט, מבעלי החברה:
ספת Mah Jong בעיצוב Hans Hopfer מבית Roche Bobois

עיצוב הבית

"זהו דגם איקוני שעיצב המעצב הגרמני הנודע Hans Hopfer בהשראת המשחק Mah Jong- משחק הדומינו היפני – ומסמן את ראשית הדרך של הספות המודולריות. הספה בנויה מקוביות, כמו קוביות הדומינו של המשחק, שכל אחת מהן מורכבת מכרית מושב ומגב שאפשר לשחק בהן וליצור מהן כל קומפוזיציה אפשרית. היא עוצבה לראשונה בשנות השבעים, ומאז זוכה כל הזמן לשינויים ולעדכונים בשיתופי פעולה עם מעצבי על שונים, אלה עורכים הומאג' לדגם האיקוני ומשיקים לו קולקציות בדי ריפוד אקסקלוסיביות. המעצב היפני קנזו למשל ריפד אותה בבדי קנזו, ז'אן פול גוטיה נתן לפני כשנתיים פרשנות משלו (זו עומדת לחזור שוב השנה), וכרגע מתגבש שיתוף פעולה עם כריסטיאן לקרואה. הדגם בתצלום נראה בריפוד של בית האופנה האיטלקי Missoni המצטיין בצבעוניות עזה, חיה ושמחה. כל יחידת קובייה מרופדת בבד אחר, וביחד מתקבל מכלול מאוד שמח ומיוחד. זה ה-Best Seller שלנו לאורך השנים, ומכרנו ממנו יותר ממאה יחידות. מחיר ליחידה החל מ-3,200 שקלים".

הביטאט

את הביטאט יסדו בשנת 1972 בני הזוג אתי ורמי מאירוביץ ומאז הם מנהלים אותה. החברה מצהירה כי היא שואפת "להביא לקהל הישראלי את המגמות החדשות בסצנת העיצוב העולמית". ברבות השנים היא נעשתה מותג מוביל ובעל מוניטין, שמזוהה עם חדשנות ועם איכות, ושחקן מרכזי בשוק רהיטי היוקרה בארץ. היא מציגה רהיטים לכל חלקי הבית כמעט – מערכות ישיבה ושינה, ליין רחב של ארונות וחדרי ארונות, פינות אוכל, ריהוט משרדי, מטבחים, כלים ופרטי עיצוב משלימים, ומשלבת בין קלאסיקות ואיקונות עיצוב לפריטים שמיוצרים בטכנולוגיות חדשניות. החברה מייצגת בארץ יותר מ-25 מותגי עיצוב בין-לאומיים מובילים – Vitra, Kartell, Driade, Poliform ועוד – ומציגה את יצירותיהם של עשרות מעצבים בולטים, צעירים וותיקים כאחד, כדוגמת ריי וצ'ארלס אימס, פיליפ סטארק, פיירו ליסוני, אנטוניו צ'יטריו ופטרישיה אורקיולה, שזכו למקום של כבוד בפנתאון העיצוב המודרני בזכות חדשנותם ואמירתם בעיצוב. לחברה שני סניפים בתל אביב, שאחד מהם מתמחה בריהוט משרדי, סניף בדיזיין סנטר בבני ברק וסניף בהרצליה.

בחירתה של אתי מאירוביץ, מבעלי הביטאט

ספת Soft Dream של Flexform בעיצוב Antonio Citterio
צילום: Mario Ciampi

"ספה בראש ובראשונה צריכה להזמין להתיישב בה, ובעצם להצהיר welcome. הספות של המותג האיטלקי Flexform מתאפיינות בקו מודרני מאוד, לעתים אפילו מינימליסטי, ועם זאת הן משדרות נוחות ונינוחות, תחושה cozy של משהו נעים ואינטימי. בספה Soft Dream שעיצב אנטוניו צ'יטריו הוא הצליח ללכוד במוצר אחד תחושת ריחוף וציפה יחד עם חמימות מזמינה ועוטפת. על אף שהספה אינה דקה מדי, המעצב הוריד ממנה כל סרח עודף בדימוי של ספה, ובמקומו בחר לעצב מערכת ישיבה שבסיסה ברזל שנושא בקלות את משקלה. מעליו עור אוכף תומך בכריות המושב המרופדות המונחות עליו בעדינות. ספה זו מבטאת קלאסיקה מודרנית במיטבה."

טולמנ'ס

את רשת טולמנ'ס הקימה בשנת 1986 משפחת טולמן. בשנת 2005 רכשה את החברה קבוצה של משקיעים, וכיום שוקי שוורץ מנהל אותה. כשאר החברות בתחום, גם רשת טולמנ'ס מציעה רהיטים ואביזרים משלימים כמעט לכל פינה בבית של למעלה משלושים מותגי-על בין-לאומיים, רובם מיובאים מחברות משפחתיות ותיקות שנמצאות באיטליה כמו קסינה, קפליני, פולטרונה פראו (המתמחה בייצור בעור), מורוסו, מולטני, מינוטי ואדרה – "חברה צעירה יחסית המובילה עיצוב אוונגרד, הנמצא על התפר שבין עיצוב לאמנות שימושית", מסבירה נגה פרידלנדר, מנהלת השיווק של החברה. "כיום עברו מעצבי-על מובילים לעבוד עם חברות ותיקות כגון אלה, שצברו נכסים של ידע וטכנולוגיות מתקדמות מאוד לאורך השנים. אנו מייבאים עיצובים של רון ארד, רודולפו דורדוני, פיירו ליסוני – מעצבים מולטי-דיצסיפלינריים בעלי השכלה באדריכלות; פיירו ליסוני, האחים ברולק והאחים קמפנה, הפועלים מברזיל. האחים קמפנה עובדים עם חברת אדרה ועוסקים במחזור, ומתייחסים בעיצוביהם לגבול שבין העולם השלישי שהם פועלים בו ובין הטכנולוגיה החדישה המאפיינת את המערב". טווח המחירים רחב, כצפוי, ונע מכיסא ב-500 שקלים ועד מערכת ישיבה שמחירה יותר ממאתיים אלף שקלים. "עם קהל לקוחות החברה נמנים אנשים שמעריכים עיצוב ומוכנים לשלם עבורו" אומרת פרידלנדר. "עם זאת, רבים מהם יסתפקו במבצעי מכירות או ברכישה באחד מסניפי האאוטלט של טולמנ'ס". מלבד זה, החברה מקיימת מכירות מוזלות של עד עשרות אחוזי הנחה בראשית הקיץ ובסוף השנה הקלנדרית.

טולמנ'ס היא רשת רהיטי היוקרה עם מספר הסניפים הרב ביותר בארץ, כיום יש בה תשעה סניפים ועוד שלושה אאוטלטים, כמה מהם בעלי קונספט ייחודי: אולם תצוגה ראשי בהרצלייה פיתוח המתפרס על פני 3000 מ"ר, שחלקו הוא כמו מוזאון להיסטוריה של העיצוב; סניף גן העיר בתל אביב עם קונספט אורבני ספציפי שמתאים לאנשים שחיים בתל אביב, ומציג רהיטים קטנים ומודולריים במהותם שמתאימים לדירות קטנות בעיר; בחנות המתנות במוזאון העיצוב בחולון עם פריטים של מעצבים ישראלים ובין-לאומיים יש גם בית קפה שכל רהיטיו מעוצבים על ידי מעצבי על של החברה והן מועמדים למכירה; הסניף וילה דאדא הוא סניף שנמצא בתוך וילת מגורים ברמת השרון שהוסבה לחלל תצוגה, ובו שלל מטבחים מעוצבים. המבקרים יכולים להתרשם מהמטבח בפעולה, ולחזות בשפים המבשלים בו באירועים מיוחדים. סניף נוסף שנפתח לאחרונה במילאנו ילווה לקוחות נבחרים בסיור באולמות תצוגה של מותגיה הבולטים של הרשת שם, ייעץ ללקוח כיצד ייראו הרהיטים בביתו ויטפל ברכישה ובשילוח של המוצרים הנבחרים לארץ. אם יחפוץ הלקוח, יטפלו עבורו בחנות גם בהשלמת חוויית הביקור בעיר ויזמינו עבורו מקומות במסעדות מובילות, כרטיסים להופעה ועוד. "זה מסתדר עם המוטו של טולמנ'ס – לקדם תרבות כללית של עיצוב", מסכמת פירדלנדר, "אנחנו מקפידים לקדם עיצוב ישראלי, מציגים פריטים עכשוויים לצד פריטים מן ההיסטוריה של עיצוב, ויוזמים פעילויות שקשורות בעיצוב עם בתי ספר ועם חברות מובילות במשק. זו פילוסופיה".

בחירתה של נגה פרידלנדר, מנהלת השיווק:

  • מערכת ישיבה מודולרית חדשה של פטרישיה אורקיולה לחברת מורוסו בשם Love me Tender שתיכנס בקרוב לייצור. יש בה משהו פרקטי, כי אפשר להרכיבה בהתאם לצורכי הלקוח וגם לחלל, אך היא מעוצבת לעילא ובשפה ייחודית, ולכן מייצגת עיצוב שימושי ברמה גבוהה. היא מתוך קולקציה חדשה שהושקה עכשיו בשבוע העיצוב במילאנו.
  • קולקציית Spring האיקונית של רון ארד מסוף שנות השמונים, ובה פריטי ישיבה שונים שאפשר להרכיב מהם מערכות ישיבה שלמות. "זהו מוצר ישראלי שנהיה איקון מעוצב ונכנס לקלאסיקה. מצד אחד יש בו הומור, פיסוליות תלת-ממדית וחומריות מיוחדת, ועם זאת זהו פריט שימושי שמתחשק לשבת עליו ולשקוע בו, וזה בדיוק מייצג את שני פניה של החברה: מוצרים פרקטיים שיכולים להיכנס לכל סלון, וגם אייטם ייחודי עם אמירה חזקה בעיצוב שעומד בפני עצמו".

עיצוב הבית

רהיטי קסטיאל

חברת קסטיאל יוצאת דופן בשוק רהיטי היוקרה הישראלי בכך שעדיין היא מעצבת ומייצרת את רהיטיה בארץ, להבדיל ששאר החברות המתמחות בייבוא של מותגי על בין-לאומיים. זוהי גם החברה הוותיקה מכל החמש החולשות על שוק רהיטי היוקרה בארץ. את החברה הקים לפני שישים שנים אפרים קסטיאל, רפד שעבד עם מעצבים ועם אדריכלים בולטים. לפני כארבעים שנים נכנסו לעסק בניו משה ויהושע קסטיאל, ומאז הם מנהלים את החברה.

"אבי ריפד רהיטים לכנסת הראשונה ולבית הנשיא הראשון והמשיך בעיצוב עבור ראשי ממשלות, נשיאים ואצולת הממון בראשית ימי המדינה" מספר יהושע קסטיאל. "כשנכנסנו לעסק הוא היה מרפדייה קטנה של 44 מ"ר בדרום תל אביב". את המרפדייה פיתחו, הוסיפו לה נגרייה, מצבעה ומסגרייה, וכיום בבעלות החברה מפעל גדול בקריית גת ובו גם חדרי תצוגות, האמון על ייצור כל רהיטי החברה. צוות המעצבים של החברה מורכב מבני המשפחה וממעצבי מוצר, והחברה מעצבת ומייצרת בארץ את כל רהיטיה על פי הזמנות אישיות. "כך אנחנו מאפשרים לכל לקוח לרקוח את התמהיל המתאים לו בהתאמה אישית" מסביר קסטיאל, "אצלנו אפשר לשנות עיצובים ומידות, ולבחור אין-ספור בדי ריפוד, שלא כמו ברכישת מוצרים על פי קטלוג". טווח המחירים, כבשאר חברות ריהוט היוקרה מגוון, ומחירה של ספה יכול לנוע בין 16 לארבעים אלף שקלים.

לפני שנה וחצי נפתחה חברת בת בשם As Is וזו מציעה רהיטים בעיצוב החברה במחירים נמוכים יותר. "הרהיטים בחברת הבת מיוצרים בסדרות ואינם One of" מסביר קסטיאל, הדבר אפשר להוריד את רמת מחיריהם. לדבריו, לא מעט מלקוחות רהיטי היוקרה הוותיקים של החברה נהנים לרכוש פריטים גם ב-As Is. לשתי החברות אולמות תצוגה בדרום תל אביב.

בחירתו של יהושע קסטיאל, מבעלי החברה ומהמעצבים בה:

"ספת פאולה שעיצבתי לאחרונה ויצאה לשוק לפני חודשים אחדים קיבלה השראה מבתי הבאוהאוס התל-אביביים. זו ספה ישרת קווים, בעלת כריות לבנות, שההשראה ליצירתה באה מבתי הבאוהאוס התל-אביביים וממעקות המרפסות התל-אביביות. היא קלה לעין ושונה מספות שכל מסעדיהן מרופדים. יש בה עבודת עץ ייחודית. היא מיוצרת בטכנולוגיה מתקדמת ולא בנגרות קונבנציונלית, משום שהיא חתוכה מפלטת עץ אחת. היא הבייבי האחרון שלי, ואני אוהב אותה במיוחד. היא נראית עשויה בעבודת יד אבל מיוצרת בטכנולוגיה גבוהה, וזו פריצת דרך, הן מבחינת העיצוב והן מבחינה טכנית". מחירה: 18,800 שקלים לספה באורך 2.30 מטרים.

דה בוקס

לפני 18 שנה הרחיבו בני הזוג רן ומירי פרסברג את פעילותם בתחום העיצוב והחלו לייבא את מטבחי היוקרה של בולטהאופ ואת המטבחים וחדרי הרחצה של בופי – שני מותגים שפונים לפלח השוק הגבוה. לפני שלוש שנים הקימו השניים את חברת "דה בוקס", הצעירה בין חברות ריהוט היוקרה בארץ, המתמחה כמותן ביבוא רהיטי יוקרה כדי לתת פתרון כולל לעיצוב הבית. להבדיל מן החברות האחרות, החברה מייבאת מספר מצומצם יחסית של מותגי עיצוב מובילים מאירופה, רובם מאיטליה, ובהם BNB איטליה, Maxalto, בקסטר, Lema, Rimadesio העובדים עם מעצבי-על מובילים כמו המעצבות הספרדיות פאולה נבונה ופטרישיה ארקיולה, או המעצבים האיטלקים אנטוניו ציטריו ומריו בליני ועוד רבים וטובים. החברה מציעה ריהוט ופתרונות עיצוב לכל פינה בבית "החל מחדרי ארונות עד רמת האקססוריז" אומרת מירי פרסברג, מבעלי החברה, "הכול בקווים קלאסיים ומינימליסטיים, על-זמניים. למשל, יש ספות שעיצב אנטוניו ציטריו ל-BNB עוד בשנות השישים ונותרו יפות ורלוונטיות באותה מידה גם כיום, ומדי שנה בשנה הן יוצאות לשוק בקולקציות שונות של בדי ריפוד". טווח המחירים של הרהיטים שהחברה מייבאת נע בין שמונים ל-300 אלף שקלים למערכת ישיבה סלונית. לחברה סניף אחד בנמל תל אביב ובו אולם תצוגה שמתפרס על פני 1,200 מ"ר. לאחרונה פתחו בני הזוג אולם תצוגה נוסף של בקסטר (Baxter) – מותג איטלקי לריהוט שמתמחה בשימוש בעור ברמה גבוהה במיוחד.

בחירתה של מירי פרסברג, מבעלי החברה:

ספת Chester Moon של המותג Baxter בעיצוב פאולה נבונה – "זו ספת עור מיוחדת בריפוד קפיטונג' שמצטיינת במראה גברי. היא מוצקה ומסודרת מאוד, ומגיעה בצבעים ייחודיים. לדעתי היא מיוחדת מאוד כשהיא מגיעה בכחול חזק, וכך היא גם מוצגת באולם התצוגה שלנו. העורות של Baxter יוקרתיים ומעוצבים מאוד, ואפשר לראות בספה את איכויות העור והתפירה ואת איכויות הבנייה של הספה. אף על פי שהיא כבדה, היא קלה מאוד בחלל. אני מדמיינת אותה תמיד באיזה חדר קולנוע ביתי באווירה אפלולית עם כוסית משקה ביד".

 

כתבות נוספות

המפלצת מהגיהנום הירוק
כתב: חנן גולן תצלומים: מרצדס AMG
שבוע האופנה בברלין
שבוע האופנה בברלין
מאת: סיון פניני | תצלומים: Mercedes-Benz Fashion Week Berlin
מסע, אחר – אירועי הנהיגה של AMG ומרצדס
מאת: חנן גולן | תצלומים: מרצדס בנץ
עבודת יד
עבודת יד
מאת: קינן כהן