מרצדס לשירותך

חברת כלמוביל ומרצדס בנץ ישראל שמו לעצמם למטרה לספק את שירות הלקוחות המקיף, המתקדם והחדשני ביותר, וליישם את אותם סטנדרטים גבוהים של מכוניות מרצדס גם לתחום השירות.

רכישת מכונית מרצדס היא רק התחלתה של מערכת יחסים ארוכת טווח וכניסה למשפחת מרצדס, משפחה שערך המובילות והחדשנות הוא נר לרגליה. אנו מחוייבים לתת לחברים במשפחת מרצדס תחושה של בטחון ונינוחות, הנובעת מהידיעה שאנו עומדים לרשותם בכל מקום ובכל עת, עם רשת מרכזי שירות מקצועית בפריסה ארצית, מערך ניידות שירות 24 שעות ביממה ומגוון רחב של שירותים בתחומים שונים.

שירות 24/7

עבורנו במרצדס ישראל הבטחון הוא ערך עליון, ותחושת הבטחון של לקוחותינו חשובה לנו ביותר. לשם כך הקמנו מוקד 24/7 הפועל עשרים וארבע שעות ביממה, שבעה ימים בשבוע. באמצעות המוקד ניתן לקבל שירותים שונים* כמו:

  • החלפת גלגל במקרה של תקר
  • אספקת דלק במידת הצורך
  • שירותי חילוץ לרכבי 4×4
  • שליחת גרר לעזרה או חילוץ
  • שליחת נציג במקרה של תאונה
  • במקרה של המתנה ממושכת לגרר תישלח ניידת שתחכה איתכם עד תום האירוע
  • פינוי הרכב למרכז שירות
  • אספקת רכב חלופי
  • מתן מידע כללי – בירור סוג דלק, מידע טכני, מיקום ושעות פעילות של מרכזי שירות
  • שליחת מונית לאיסוף במידת הצורך

יועץ שירות אישי

ללקוחות מרצדס מגיע יחס מיוחד, ולכן כשלקוח מרצדס מביא את הרכב למרכז שירות הוא מדבר עם אדם אחד בלבד – יועץ שירות אישי. היועץ האישי מרכז את כל הטיפול ומתפקד כאיש הקשר בין הלקוח ובין מרכז השירות.
לרשותכם עומדים נציגי מרכזי השירות שלנו: