נגישות מרצדס

חברת כולמוביל פועלת רבות ליישום הנגשה לאנשים עם מוגבלויות, אנו מבצעים התאמות נגישות לאתרי החברה (אולמות תצוגה ומרכזי השירות), ההתאמות הינם גם בערוצים דיגיטליים ובניהם אתר אינטרנט. ההתאמות אלו מבוצעות על פי הוראות חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלויות (התשנ"ח -1998) ותקנותיו.

הסדרי נגישות בסניפי החברה

קבוצת כלמוביל בע"מ מנגישה את אולמות התצוגה ומרכזי השירות, על מנת לשרת את כלל לקוחותיה באופן שוויוני ומכובד. אנו פועלים רבות בתחום נגישות השירות והתאמות הנגישות.

רצ"ב סטטוס אתרים מונגשים:

כתובת אמצעי קשר: איש קשר חניות נגישות ודרך נגישה לחלל האולם שירותים נגישים עמדה נגישה המתאימה למתניידים בכסא גלגלים לולאת השראה עמדת המתנה נגישה מעלית נגישה נגישות השירות
רח' הסדנאות 13 הרצליה 054- 7960611 נדב קיים קיים קיים קיים קיים קיים קבלת מידע באמצעות טלפון, אימייל ומסרונים. ניתן גם לקבל סיוע באמצעות תרגום בשפת הסימנים וכו'.(יתכן כי חלק מהדרישות יהיה צורך להזמין מראש)
רח' יפו 145 בת גלים חיפה 054-773-0020 הנרי קיים קיים (בשיפוץ) קיים קיים קיים קבלת מידע באמצעות טלפון, אימייל ומסרונים. ניתן גם לקבל סיוע באמצעות תרגום בשפת הסימנים וכו'. (יתכן כי חלק מהדרישות יהיה צורך להזמין מראש)
האומן 9 ירושלים 054-4852854 מוטי קיים נמצא במתחם קיים קיים קיים קבלת מידע באמצעות טלפון, אימייל ומסרונים. ניתן גם לקבל סיוע באמצעות תרגום בשפת הסימנים וכו'. (יתכן כי חלק מהדרישות יהיה צורך להזמין מראש)
רח' השלושה 2 ת"א 054-7960637 איילת חניה בחניון האולם ובחניה העירונית בסמוך לאולם קיים קיים קיים קיים קבלת מידע באמצעות טלפון, אימייל ומסרונים. ניתן גם לקבל סיוע באמצעות תרגום בשפת הסימנים וכו'.(יתכן כי חלק מהדרישות יהיה צורך להזמין מראש)

*החברה ביצעה התאמות נגישות נוספות כגון: הוספת סימני אזהרה על גבי וויטרינות, סימני אזהרה במדרגות, בתי אחיזה וכו'.

שירות לקוחות נגיש

הדרכות לנציגי שירות
אנו מדריכים ומכשירים את נציגי שירות בהתאם לתקנות השירות (2013), מטרת ההדרכות ליצור מודעות בקרב עובדי החברה לעקרון הנגישות ולהקנות להם כלים מעשיים למתן שירות נגיש.

מוקד טלפוני נגיש
מתקיימים התאמות נגישות לשירות הטלפוני:
• העובדים עוברים הדרכות ייעודיות לשירות נגיש.
• המענה הקולי הונגש כך שהמידע מוקלט בשפה ברורה וללא מוסיקת רקע.

נגישות אתר האינטרנט

באתר מרצדס הושקעו מאמצים ומשאבים על מנת להנגיש את המידע והשירותים הכלולים בו בהתאם  לדרישות תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), התשע"ג 2013.

רמת הנגישות באתר

  • התאמות הנגישות בוצעו עפ"י הנחיות התקן הישראלי (ת"י 5568) לנגישות תכנים באינטרנט ברמת AA.
  • האתר נבדק ונמצא מתאים לצפייה בדפדפנים Chrome, Firefox וInternet Explorer-. יש לשים לב כי ישנה אי תאימות בגרסאות Internet Explorer 8 ומטה.
  • האתר מספק מבנה סמנטי עבור טכנולוגיות מסייעות ותמיכה בדפוס השימוש המקובל להפעלה עם מקלדת בעזרת מקשי החצים, Enter, Tab ו- Esc ליציאה מתפריטים וחלונות.
  • האתר מותאם לשימוש בטלפון הסלולרי.

תפעול האתר ועזרי נגישות

  • בראש הדף מצוי כפתור להפעלת סרגל עם מספר תכונות נגישות לעזרת המשתמש:
  • הגדלה והקטנת גופן הטקסט באתר.
  • שינוי ניגודיות הצבעים באתר לשיפור הנראות של הטקסט עפ"י העדפת המשתמש.
  • שיפור החיווי הוויזואלי של קישורים כגון הדגשה או קו תחתון.
  • אפשרות להפוך את האתר לשחור ולבן בלבד.
  • אפשרות לשנות את כל הפונט באתר ליותר קריא (Arial).
  • כמו כן, לשם קבלת חווית גלישה מיטבית עם תוכנת הקראת מסך, אנו ממליצים לשימוש בתוכנת NVDA העדכנית ביותר.

דרכי פנייה לבקשות והצעות שיפור בנושא נגישות

אם במהלך הגלישה באתר נתקלת בבעיה בנושא נגישות נשמח לקבל ממך הערות
באמצעות טופס יצירת קשר שבאתר.

* יתכן ויהיו קשיי גלישה בצפייה בדפדפנים שונים, אגף המחשוב מבצע בימים אלו בדיקות והתאמות הנדרשות, וזאת להעניק גלישה נגישה וחווייתית באתר האינטרנט.

יצירת קשר עם רכז הנגישות של החברה

• שם : הנריך קובלסקי,
• טלפון : 054-7730020
• פקס :03-9153625
• דוא"ל henry.k@colmobil.co.il :

תאריך עדכון אחרון:24.4.2017